یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
نیک جو

حوزه/سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در پی شهادت مجاهد برجسته جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد و این واقعه را نشانه‌ای از ضعف رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان در پی شهادت سید حسن نصرالله به این شرح است:

بِسم اللّه الرّحمن الرّحیم

وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان فرمانده محور لبنان سپاه قدس و یاران همراهش توسط رژیم غاصب اسرائیل باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

این ترور ناجوانمردانه نشان داد که رژیم موقتی و کودک کش اسرائیل اکنون بیشتر از زمانی دیگری خود را در معرض نابودی و اضمحلال می‌بیند و برای بقای خود به این شرارت‌های کور و ناجوانمردانه دست می‌زند.

اگر چه امروز دنیای اسلام با شهادت این سید عزیز و بزرگوار دچار خسارت بزرگی شد، اما درخت تناور مقاومت آن چنان مستحکم و بالنده است که با رفتن یک فرمانده، رشد و بالندگی‌اش دچار وقفه نخواهد شد، بلکه توفنده‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه خواهد داد.

اینجانب شهادت این مجاهد راه مقاومت و همراهان فداکارش را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله اعظم (روحی له الفداه) و به محضر ولی امر مسلمین عالم حضرت امام خامنه‌ای (حفظ‌الله) و ملت ایران و امت واحده اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha